Thursday, October 29, 2009

~satu anjakan~

Assalammualaikum....

Kite tinggalkan dulu soal anak angkat or anak kandung.Ada berita yang mahu disampaikan.Start 19hb Oktober 2009,aku mula bergelar mahasiswi UNISAS insyaAllah.Aku mendapat tawaran dalam bidang Diploma Pengajian Islam Syariah.Namun begitu,disebabkan tiada rakan sesituasi dengan aku disitu,aku pun memohon penukaran program.Aku memohon Ijazah Sarjana Muda Syariah Dan Undang-Undang pada hari isnin yang lepas.Pada hari semalam iaitu hari khamis,aku pergi ke JPM UNISAS untuk menuntut surat kelulusan.Tapi,aku diberi surat penerimaan penukaran program yang aku mohon itu.Alahmdulillah.....aku mengucap syukur pada yang esa.Alhamdulillah........lepas ni aku akan menghadapi suasana yang berbeza dengan yang dulu.Doakan aku ye kawan-kawan!!!!

No comments:

Post a Comment